Najważniejsze kursy i szkolenia:

  • młodszy diagnosta reakcji psychoruchowych DNAJSPediatric,
  • zastosowanie kinezjologii rozwojowej wg Vojty u niemowląt, dzieci i młodzieży z zaburzeniami ruchowymi,
  • kontakt wzrokowy w I roku życia, część B stopień I,
  • szkoła osteopatii pediatrycznej moduł II THE HEART – LUNG CONNECTION,
  • szkoła osteopatii pediatrycznej moduł I EMBRYOLOGY AND THE PRIMARY,  RESPIRATORY,
  • idiopatyczny chód na palcach,
  • kontakt wzrokowy w I roku życia, część A stopień I,
  • wrażliwe niemowlę a symptomy sensoryczne sensibaby,
  • moje dziecko nie siedzi,
  • stawy biodrowe ortopedycznie i terapeutycznie,
  • stawiam na stopy,
  • globalna terapia stopy,
  • elektrostymulacja w logopedii- innowacyjna metoda elektrostymulacji
  • wewnętrznej i zewnętrznej,
  • zastosowanie technik powięziowych w pediatrii,
  • zaburzenia przepony w reedukacji funkcji oddechowych,
  • sterowanie głową w odruchowej lokomocji,
  • wczesne wykrywanie zaburzeń autystycznych,
  • komunikacja interpersonalna,
  • ETT – PED Elastyczny Terapeutyczny Taping w Pediatrii,
  • ocena i wspomaganie rozwoju psychoruchowego dziecka –nowe trendy w diagnostyce i terapii,
  • nowoczesne metody w profilaktyce przeciwodleżynowej w leczeniu istniejących odleżyn.
  • kompleksowa stymulacja rozwoju dzieci z zaburzeniami funkcji
  • Ośrodkowego Układu Nerwowego – terapia neurorozwojowa we współczesnej praktyce klinicznej,
  • wykorzystanie metody V. Vojty w pracy nad stabilizacją ciała dziecka,
  • agresja i autoagresja osób z niepełnosprawnością intelektualną i zaburzeniami psychicznymi,
  • terapia metodą Vojty w zastosowaniu u dzieci ze skoliozą i wadami postawy,
  • zniekształcenia statyczne ciała u dzieci i młodzieży,
  • neurofizjologiczne podstawy procesów integracji sensomotorycznej;
  • Motoryczna terapia jedzenia

Najważniejsze kursy i szkolenia:

  • młodszy diagnosta reakcji psychoruchowych DNAJSPediatric,
  • Zastosowanie kinezjologii rozwojowej wg Vojty u niemowląt,dzieci i młodzieży z zaburzeniami ruchowymi,
  • Podobieństwa i różnice w analizie oceny pacjenta dorosłego i dziecka wg Metody Vojty
  • NDT-Bobath,
  • NDT-Bobath Baby,
  • podstawowe ćwiczenia oporowe i równoważne z zastosowaniem przyborów Thera Band,
  • pediatria dla fizjoterapeutów,
  • neurorozwojowa diagnoza i terapia dzieci z lekkimi zaburzeniami
  • sensorycznymi i postualno motorycznymi, (zaburzenia mechanizmu
  • antygrawitacyjnego),
  • kurs I stopnia terapii czaszkowo-krzyżowej,
  • wrażliwe niemowlę a symptomy sensoryczne,
  • moje dziecko nie siedzi – DNAJSPediatric
  • wybrane tematy z fizjoterapii pediatrycznej, integracja sensoryczna,
  • warsztaty “Asymetria” – Zofia Szwilling
  • warsztaty “Wcześniak” – Zofia Szwiling
  • koncepja NDT Bobath w terapii dzieci z M.P.D. – aktualne wyzwania i osiągnięcia,
  • opieka, stymulacja i terapia rozwojowa w oddziałach neonatologicznych – Paweł Zawitkowski,
  • stawy biodrowe ortopedyczne i terapeutyczne,
  • wieloprofilowe podejście do budowania kontroli motorycznej i kontroli postawy u dzieci,
  • podstawy integracji sensorycznej, rozwój motoryczny noworodka w pierwszym roku życia,
  • sensoryczne strategie w zakresie karmienia,
  • Motoryczna terapia jedzenia
  • diagnostyka metodą Prechtla,
  • trójpłaszczyznowa manualna terapia wad stóp u dzieci,
  • trójpłaszczyznowa Manualna Terapia Stóp warsztaty „Stawiam na stopy” – Sylwia Lizak,
  • masaż Shantala,
  • globalna terapia stopy – Piotr Kostrzębski,
  • wrażliwe niemowlę a symptomy sensoryczne SensiBaby,
  • idiopatyczny chód na palcach – DNAJSPediatric
  • rozwój ontogenetyczny dziecka w I i II kwartale życia w odniesieniu do analizy i oceny pacjentów,
  • ontogeneza motoryczna w I roku życia (0-12) z odruchami,
  • kontakt wzrokowy w I roku życia, część A stopień I kontakt wzrokowy w I roku życia, część B stopień I – DNAJSPediatric,
  • Ontogeneza po ontogenezie

Najważniejsze kursy i szkolenia:

  • Zastosowanie kinezjologii rozwojowej wg Vojty u niemowląt, dzieci, młodzieży z zaburzeniami ruchowymi,
  • Kurs podstawowy koncepcji PNF Proprioceptive Neuromuscular Facilitation (M.Knott Concept),
  • Ontogeneza motoryczna w I roku żywcia (o-12) wraz z odruchami (cz. I i II),
  • Ontogeneza po ontogenezie
  • AG- Rola przepony w kontroli posturalnej w kontekście terapii metodą Vojty – Łukasz Argier, Przemysław Szewczyk
  • Kontakt wzrokowy w I roku życia,
  • Idiopatyczny chód na palcach.
  • AG – Impuls rotacyjny w asymetrii kręgosłupa – Łukasz Argier, Przemysław Szewczyk

Najważniejsze kursy i szkolenia:

Najważniejsze kursy i szkolenia:

  • moje dziecko nie siedzi – dr Joanna Surowińska
  • moje dziecko nie czworakuje a dr Joanna Surowińska
  • nowoczesna elektroterapia przeciwbólowa i przeciwzapalna prądami małej i średniej częstotliwości,
  • wspomaganie rozwoju dziecka z uwzględnieniem nowych form masażu i zajęć kinezyterapeutycznych,
  • kinezjotaping,
  • neurorozwojowa diagnoza i terapia dzieci z lekkimi zaburzeniami sensorycznymi i postualno motorycznymi,
  • równowaga mięśniowa, stabilizacja kręgosłupa i poszczególnych stawów,
  • zniekształcenia statyczne ciała u dzieci i młodzieży,
  • podstawy Integracji Sensorycznej wg dr Ayers, rozwój motoryczny noworodka,
  • fizjoterapia dziecka ryzyka,
  • leczenie skolioz idiopatycznych, Metoda FED,
  • zoga Therapy w Pediatrii,
  • PNF i skoliozy,
  • neurorozwojowa prewencja i korekcja wad postawy u niemowląt i małych dzieci,
  • trójwymiarowa, manualna terapia stóp na podłożu neurofizjologicznym,
  • rozwój ontogenetyczny dziecka w I i II kwartale życia w odniesieniu do analizy i oceny pacjentów – Małgorzata Fuchs,
  • stawiam na stopy – Sylwia Lizak,
  • sensoryczne strategie w zakresie karmienia,
  • globalna Terapia Stopy – Piotr Kostrzębski,
  • globalna Terapia Stopy Training – Piotr Kostrzębski,
  • zastosowanie technik powięziowych w pediatrii – Jarosław Ciechomski,
  • babywork rozluźnianie mięśniowo powięziowe w pediatrii,
  • elastyczny terapeutyczny Taping w pediatrii,
  • podstawy Integracji sensorycznej,
  • syndrom KISS,
  • wybrane tematy z fizjoterapii pediatrycznej, integracja sensoryczna,
  • warsztaty rehabilitacyjno-żywieniowe dla DMD, DMB, SMA,
  • ontogeneza motoryczna w I roku życia (0-12) z odruchami – stopień I, II
  • kontakt wzrokowy wraz z rozwojem psychomotorycznym w I roku życia, część A stopień I,
  • kontakt wzrokowy wraz z rozwojem psychomotorycznym w 1 roku życia część B stopień I.
  • kontakt wzrokowy wraz z rozwojem psychomotorycznym – stopień II
  • zastosowanie kinezjologii rozwojowej wg Vojty u niemowląt, dzieci i młodzieży z zaburzeniami rozwojowymi.

Nasi specjaliści
podczas pracy

Drodzy Rodzice i Pacjenci,
razem z nami tworzycie Gniazdo – dziękujemy
za zaufanie i wsparcie.