Nasi specjaliści

FIZJOTERAPEUCI DZIECIĘCY

ANNA SERMET

Ania – matka zbuntowanych nastolatków, żona ambitnego restauratora Uwielbia gotować, piec co z pewnością docenia jej rodzina. Lubi sport, chodzi po górach.

Kocha to co robi a co robi to wszyscy wiemy! Ania jest certyfikowanym terapeutą metody Vojty. Z dziećmi pracuje od 13l at z krótką przerwą na macierzyństwo. Zarówno w życiu prywatnym (matka bliźniaków) jak i zawodowym (współzałożyciel GNIAZDA) nie boi się wyzwań. Podejmuje się pracy z wymagającymi pacjentami i wraz z ich rodzicami odnosi ogromne sukcesy. Uczy się każdego dnia od swoich kolegów, od swoich pacjentów, od swoich dzieci Szkoli się regularnie by nasi pacjenci byli otoczeni specjalistyczną opieką zgodną z najnowszymi doniesieniami medycyny.

Poniżej kilka najważniejszych szkoleń naszej Ani 

  • Zastosowanie kinezjologii rozwojowej wg Vojty u niemowląt, dzieci i młodzieży z zaburzeniami ruchowymi – Wrocław 
  • ETT-PED Elastyczny, terapeutyczny taping w pediatrii – Wrocław 
  • Neurofizjologiczne podstawy procesów integracji sensomotycznej – Bielsko Biała 
  • Zaburzenia przepony w reedukacji funkcji oddechowych.
  • Sterowanie głową w odruchowej lokomocji.
  • Wczesne wykrywanie zaburzeń autystycznych
  • Ocena i wspomaganie rozwoju psychoruchowego dziecka – nowe trendy w diagnostyce i terapii 
  • Kompleksowa stymulacja rozwoju dzieci z zaburzeniami funkcji Ośrodkowego Układu Nerwowego – terapia neurorozwojowa we współczesnej praktyce klinicznej.
  • Wykorzystanie metody V.Vojty w pracy nad stabilizacją ciała dziecka.
  • Terapia metodą Vojty w zastosowaniu i dzieci ze skoliozą i wadami postawy
  • Zniekształcenia statyczne ciała u dzieci i mlodzieży,
  • Ontogeneza motoryczna w I roku życia (0-12) z odruchami.

Możecie być pewni ze jesteście w dobrych rękach!!!!

 

JOANNA SZRUBA

Jestem fizjoterapeutką zajmującą się profilaktyką i stymulacją rozwoju psychoruchowego niemowląt i dzieci ze wszystkimi zaburzeniami rozwojowymi. W mojej pracy zajmuję się wspieraniem młodych rodziców – instruktaż pielęgnacyjny noworodka w tym dziecka przedwcześnie urodzonego, rehabilitacją niemowląt i dzieci według koncepcji NDT  Bobath:

  • wcześniactwo,
  • zaburzone napięcie mięśniowe,
  • asymetria różnego pochodzenia,
  • dysplazja bioder,
  • mózgowe porażenie dziecięce
  • inne wady rozwojowe pochodzenia neurologicznego,
  • wady postawy i problemy ortopedyczne.

Potrzeby bezpieczeństwa i bliskości to fundamentalne potrzeby każdego dziecka jak i jego rodziców. Bez ich zaspokojenia nie możemy mówić o prawidłowym rozwoju psychoruchowym dziecka w każdym wieku. O skutecznej rehabilitacji możemy mówić tylko wtedy, gdy rozwój ruchowy idzie w parze z rozwojem emocjonalnym. Dlatego w swoich działaniach staram się robić wszystko, by te potrzeby były zaspokojone. Jeśli Twoje dziecko:

  • układa się asymetrycznie,
  • patrzy tylko w jedną stronę,
  • nie lubi leżeć na brzuszku,
  • jest nadmiernie pobudzone,
  • ma silnie zaciśnięte piąstki, pręży się i wygina głowkę do tyłu.

Jeśli niepokoi Cię zachowanie Twojego dziecka to jestem po to, by Wam pomóc.

 

KAROLINA GOLONEK

Odkąd pamiętam wiedziałam, że będę fizjoterapeutą. Upragniony tytuł magistra fizjoterapii uzyskałam w 2015r. na Śląskim Uniwersytecie Medycznym w Katowicach, ale już rok wcześniej podejmując wolontariat w Ośrodku Rehabilitacyjno Wychowawczym dla Dzieci Niepełnosprawnych w Jaworznie zdecydowałam, że moja kariera zawodowa będzie koncentrowała się na pomocy dzieciom. W swoim życiu, zarówno prywatnym jak i zawodowym, kieruję się słowami Johanna Wolfganga von Goethe „kto się nie rozwija, ten się cofa”, dlatego cały czas staram się zdobywać nowe doświadczenia oraz podnosić swoje umiejętności. Ukończyłam wiele kursów i szkoleń, w tym m.in. dwustopniowe szkolenie z zakresu kinesiotapingu, kurs specjalistyczny „Fizjoterapia dziecka ryzyka”, kurs podstawowy PNF, szkolenie „Syndrom Kiss”, szkolenie „Zastosowanie Technik Powięziowych w Pediatrii”, kurs „Diagnoza i terapia neurorozwojowa niemowląt i dzieci z zaburzeniami neurologicznymi”, kurs „Globalna terapia stopy” oraz najważniejszy dla mnie kurs „Zastosowanie kinezjologii rozwojowej wg Vojty u niemowląt, dzieci, młodzieży z zaburzeniami ruchowymi”. Ale nie zamierzam na tym poprzestać. Prywatnie jestem szczęśliwą żoną oraz dumną mamą rocznej Oli (na której – słowo daję – staram się nie ćwiczyć). Uwielbiam piesze wędrówki, jazdę na rowerze oraz przyjacielską rywalizację na boisku siatkarskim. 

 

ALEKSANDRA KLECZA

Magister fizjoterapii, absolwentka Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
“Od początku wiedziałam, że chcę pracować z dziećmi, dlatego zaraz po studiach moją przyszłość związałam z fizjoterapią pediatryczną. W tym kierunku staram się cały czas rozwijać swoją wiedzę poprzez liczne kursy i szkolenia. Między innymi ukończyłam:- PNF podstawowy / PNF w skoliozach- Elastyczny Terapeutyczny Taping w pediatrii- Rozluźnianie Mięśniowo – Powięziowe w pediatrii- Globalną Terapię Stopy- Trójpłaszczyznową Manualną Terapię Stopy- Techniki Powięziowe w pediatrii wg Ciechomskiego.W pracy jestem kreatywna, ćwiczenia nie mogą kojarzyć się z nudą Charakteryzuje mnie optymizm, energia, a także empatyczne podejście do pacjenta jak i rodzica. Moim celem jest nie tylko uzyskanie efektu terapii, ale wywołanie uśmiechu. Staram się zarażać pacjentów pasją do ruchu/sportu. Sama w czasie wolnym aktywnie spędzam czas – rower, górskie wycieczki, piłka ręczna oraz ćwiczenia mobilizujące całe ciało. Pasjonują mnie podróże, dobre jedzenie (wegetariańskie :)), książki oraz kino/teatr. Oprócz tego relaksuje mnie czarna kawa w towarzystwie przyjaciół ”
Kursy i szkolenia:
Moje dziecko nie siedzi,
Nowoczesna elektroterapia przeciwbólowa i przeciwzapalna prądami małej i średniej częstotliwości
Wspomaganie rozwoju dziecka z uwzględnieniem nowych form masażu i zajęć kinezyterapeutycznych,
Kinezjotaping,
Neurorozwojowa diagnoza i terapia dzieci z lekkimi zaburzeniami sensorycznymi i postualno motorycznymi,
Równowaga mięśniowa, stabilizacja kręgosłupa i poszczególnych stawów,
Zniekształcenia statyczne ciała u dzieci i młodzieży,
Fizjoterapia dziecka ryzyka,
Leczenie skolioz idiopatycznych, Metoda FED,
Zoga Therapy w Pediatrii,
PNF i skoliozy,
Neurorozwojowa prewencja i korekcja wad postawy u niemowląt i małych dzieci,
Trójwymiarowa, manualna terapia stóp na podłożu neurofizjologicznym,
Rozwój ontogenetyczny dziecka w I i II kwartale życia w odniesieniu do analizy i oceny pacjentów,
Stawiam na stopy,
Sensoryczne strategie w zakresie karmienia,
Globalna terapia stopy,
Zastosowanie technik powięziowych w pediatrii,
Babywork rozluźnianie mięśniowo powięziowe w pediatrii,
Elastyczny terapeutyczny Taping w pediatrii,
Podstawy Integracji sensorycznej,
Syndrom KISS,
Ontogeneza motoryczna w I roku życia (0-12) z odruchami.

 

FIZJOTERAPIA DOROSOŁYCH

ANNA GARNCARCZYK 

Jeżeli chodzi o statystyki to pewnie się domyślacie, że ANIA to imię, które dominuje wśród naszego zespołu.

Anna Garncarczyk to kolejny fizjoterapeuta w naszym teamie:) Jesteśmy bardzo szczęśliwe, że nasza brygada rośnie w siłę i moc właśnie takich ludzi. Profesjonalnych, ambitnych, kompetentnych, pełnych pasji i zaangażowania. Jednocześnie życzliwych, empatycznych i pozytywnie nastawionych do życia.

Kilka słów o Ani Garncarczyk od samej Ani 

Z wykształcenia jestem magistrem fizjoterapii. W 2011 r po ukończeniu szkoleń z zakresu Terapii Manualnej zaczęłam zajmować się pierwszymi pacjentami z problemami bólowymi. Drobne sukcesy zmotywowały mnie, aby dalej rozwijać się w tym kierunku. W 2014 r rozpoczęłam szkolenie diagnostyczne, które trwało 3 lata i dało mi świetne narzędzia, aby badać pacjenta i wnioskować, skąd biorą się jego problemy bólowe. Zakończyłam go egzaminem uzyskując tytuł Międzynarodowego Terapeuty OM Cyriax. Brałam udział także w takich szkolenia, jak: kinesiotaping, FDM, Funkcjonalna diagnostyka i terapia w dysfunkcjach dna miednicy, Terapia Czaszkowo-Krzyżowa, Medyczny Trening Terapeutyczny, PNF, Pinoterapia.

W 2018 r uzyskałam tytuł eksperta KIF, który umożliwił mi prowadzenie szkoleń dla innych fizjoterapeutów w zakresie badania i prowadzenia dokumentacji medycznej. 

Od kilku lat zajmuje się także pacjentami ze schorzeniami neurologicznymi, po udarach, po urazach czaszkowo-mózgowych, z MPD.

Każdy kolejny zadowolony pacjent udowadnia mi, że praca z innym człowiekiem i z jego ciałem to jest to, co chcę i potrafię robić najlepiej. Dlatego wciąż się rozwijam. I to nie tylko na szkoleniach. Prywatnie jestem mamą Nastazji i Inez. To one na co dzień uczą mnie najwięcej. I nie pozwalają się zatrzymać. 

Na przestrzeni lat uczestniczyłam również w wielu warsztatach rozwojowych, w medytacjach, próbowałam różnych treningów ruchowych, szukając tego idealnego- dla siebie i dla moich pacjentów. Z nich też czerpałam inspirację i utwierdziłam się w tym, że jednym z filarów zdrowego trybu życia jest dobrze dopasowany ruch. Mi najbardziej odpowiada Capoeira (

Aktualnie zgłębiam wpływ psychiki i emocji na nasze ciało. Wiemy na pewno, że negatywne emocje potrafią zawładnąć naszym ciałem. A ja sprawdzam, jak to się ma do bólu przewlekłego.

 

LOGOPEDZI I NEUROLOGOPEDZI

ANNA GOWIN

Hania Gowin znaną szerszej publiczności jako Matka Logopedka

Góralka z krwi i kości, która z miłości do męża porzuciła Podhale i przeniosła się do Żywca.

Do tańca, różańca i … pracy z językiem

Z wykształcenia jest m.in. logopedą i nauczycielem. Odkąd sama została mamą, zaczęła pogłębiać wiedzę temacie pracy z niemowlętami. Zdiagnozuje skrócone wędzidełka, przygotuje dziecko i rodzica do zabiegu, a po nim – usprawni zaburzoną pracę mięśni. 

Pomoże wybrać odpowiedni gryzak, butelkę, kubek, smoczek, oceni gotowość i postęp przy rozszerzaniu diety, usprawni pracę i pozycję warg, języka oraz żuchwy. 

Dzieci z opóźnionym rozwojem mowy uczy mówić przez zabawę i pokazuje, jak robić to na co dzień. Swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami w temacie wspierania rozwoju dziecka dzieli się też w internecie jako Matka Logopedka. 

Pracuje z dziećmi z wadami wymowy, zaburzeniami przetwarzania słuchowego i z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.

Prowadzi diagnozę i terapię osób dorosłych. 

Na pacjenta patrzy holistycznie. Współpracuje z ortodontami, stomatologami, laryngologami, fizjoterapeutami, CDL i chirurgami. 

Nie przestaje się uczyć i zachwycać logopedią, codziennie ciesząc się z tego, że może robić w życiu to co kocha i przy okazji – pomagać innym .

Co dla nas bardzo ważne – to właśnie z Hanią udało się nam uratować dziesiątki karmień piersią i ułatwić nie jedno karmienie butelką. 

Dlatego jeśli masz problem z karmieniem niemowlęcia niezależnie od sposobu karmienia, jeśli dziecko odrywa się od piersi czy butelki, jeśli jest niespokojne podczas karmienia a wy jesteście zestresowani na samą myśl o karmieniu maluszka konsultacja z Hanią rozwieje wszelkie wątpliwości

Ważniejsze szkolenia, kursy i inne formy dokształcania:

• Ankyloglossia u noworodków i niemowląt, M.Rządzka

• Niemowlak u logopedy 1 – diagnoza, profilaktyka, zabawa i stymulacja, M. Machoś

• Niemowlak u logopedy 2 Miobobo skrócone wędzidełko podjęzykowe-podejście praktyczne, M. Machoś • Niemowlak u logopedy 3 M. Machoś, M. Bednarczyk

• Gdy karmienie noworodka staje się wyzwaniem, A.Kaczyńska, M.Przeździęk • Ontogeneza motoryczna w pierwszym roku życia wraz z odruchami

• „Znaczenie diagnozy odruchowych reakcji oralnych u noworodków i niemowląt” M.Rządzka

• Objaw Góry Fuji u noworodków i niemowląt, A.Kotlińska

• Gryzaki w praktyce i terapii logopedycznej, M. Machoś

• Ssanie kciuka okiem neurologopedy, M. Przeździęk

• Terapia nadmiernego ślinienia się, A. Karaś

• Stymulacja traktu ustno-twarzowego, M.Gawryl

• Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno-twarzowych moduł I, A.Regner

• Manipulacje ustno-twarzowe, techniki usprawniające narządy mowy i redukujące ból- moduł II, A.Regner • Oddychanie w praktyce logopedycznej, M.Rządzka

• Trening karmienia logopedycznego od podstaw, A.Kaczyńska

• Sensoryczne strategie w zakresie karmienia, N. Górka-Pik

• Od jedzenia, picia, oddychania i połykania do mówienia, M.Machoś

• Podstawy karmienia terapeutycznego, P.Jaworski

• Zaburzenia karmeinia w praktyce logopedycznej, A.Kaczyńska, M.Przeździęk

• Sensoryczno-motoryczne trudności w karmieniu – podejście kliniczne, A.Kaczyńska, M.Przeździęk

• Usprawnianie pracy narządów artykulacyjnych oraz gimnastyka oddechowa jako elementy mowy i połykania u dzieci, T.Lewicka

• Jedzenie doustne wyzwaniem dla dzieci karmionych przez sondę i PEG, M.Przeździęk

• Ocena wędzidełka i rozpoznanie podstawowych trudności. Wzorce i funkcje motoryczne fundamentem jedzenia, M. Wawrzynów

• Ankyloglosja okiem lekarza – primum non nocere, J.Bargiel, M.Gawryl

• Nie patrzy, nie słucha, nie mówi. Trening bazowych umiejętności komunikacyjnych, M.Machoś

• Opóźniony rozwój mowy- diagnoza i terapia, A.Żywot

• Kontakt wzrokowy w pierwszym roku życia, fizjologia/patologia w kontekście rozwoju i spektrum zaburzeń autystycznych, J.Surowińska

• Terapia dziecięcej apraksji mowy, ORM, afazji motorycznej i rozwojowej wg zasad motorycznego uczenia” E.Grzelak

• Uczeń/pacjent z zaburzeniami przetwarzania słuchowego diagnoza i terapia, E.Kwaśniok • Dysleksja – stymulacja, terapia, diagnoza, A.Bala

• Terapia sygmatyzmu miedzyzębowego, A.Balewska

• Skuteczna terapia nosowania, I.Michalak-Widera

• Skuteczne metody pracy w seplenieniu bocznym, J.Szablowska • Efektywne metody terapii rotacyzmu, A.Banaszkiwicz

• FTM- Fizjologiczna terapia miofunkcjonalna (…) D. Pluta-Wojciechowska

• Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia – podejście autorskie, W. Mendala-Kwoczek

• Miogopedia, A.Rosińska

• Plastrowanie statyczne i dynamiczne w logopedii- kinesiotaping medyczny , E.Wojewoda

• Elektrostymulacja w logopedii – innowacyjna metoda elektrostymulacji wewnętrznej i zewnętrznej” E.Wojewoda, A.Kaczyńska

• Konferencje „Specjaliści 0-6, praktycy-praktykom” 2020,

• Ogólnopolska konferencja logopedyczno-ortodontyczna 2021

• Od wcześniaka do roczniaka – wybrane aspekty terapii karmienia, Guguhopla i Przyjaciele 2022

 

ANNA SZKOTAK 

Jedyna w swoim rodzaju.

Na swoich pacjentów patrzy znacznie głębiej niż przez pryzmat ich problemu czy choroby. Przekonali się o tym niejedni rodzice którzy z jej gabinetu wychodzą ze łzami w oczach bo okazuje się, że po dziesięciu latach ktoś jest w stanie wydobyć z dziecka ukryty potencjał prywatnie Mama dwójki dzieci i żona fajnego męża.

A sama o sobie pisze tak:

„Swoją przyjaźń z Gniazdem rozpoczęłam dzięki moim synom, którzy korzystali i nadal korzystają z fachowej pomocy fozjoterapeutycznej (Joanna Szruba, Anna Sermet działacie cuda – dziękuję!!). Jestem neurologopedą. 10 lat swojego zawodowego życia spędziłam w Belgii, gdzie pracując wśród Polonii zdobywałam doświadczenie w tamtejszych ośrodkach dydaktycznych. Od trzech lat pracuję w Ośrodku Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczym w Ustroniu, który to niewątpliwie jest dla mnie miejscem wyjątkowym, uczy pokory z jaką należy podchodzić do swojego zawodu oraz pokazuje jak fascynującą może być praca z osobami z niepełnosprawnością. Jestem również koordynatorem projektu “Latająca Poradnia“, który skierowany jest dla dzieci z polskojęzycznych rodzi, mieszkających za granicami kraju i niemających dostępu do polskojęzycznych specjalistów. Pokłosiem tego projektu jest działalność InterLogo-Logopeda Polonijny.

Doświadczenia z początków mojego pobytu za granicą i pierwsze kroki które tam stawiałam posługując się językiem francuskim, pozwoliły mi wczuć się w rolę osób z zaburzeniami komunikacyjnymi z którymi pracuję. Zrozumiałam towarzyszącą im niejednokrotnie frustrację i niemoc w sytuacji kiedy nie są w stanie skomunikować się innymi. Dlatego obecnie terapia logopedyczna nie jest dla mnie szeregiem oddziaływań mających na celu rozwój komunikacji językowej.

W swojej pracy kładę nacisk na pragmatyczny wymiar komunikacji, dlatego też coraz odważniej sięgam po sposoby komunikacji alternatywnej. Łącząc wiedzę glottodydaktyczną w elementami programowania języka staram się jak najlepiej uczyć dzieci komunikowania się z otaczającym ich światem oraz usprawniać ich rozumienie. Rozumienie bowiem zawsze wyprzedza mówienie. Będąc przekonana o tym, że komunikacja ściśle powiązana jest z emocjami, oraz tego, dzieci uczą się języka wyłącznie przez kontakt z żywym człowiekiem jestem zdeklarowanym przeciwnikiem wysokich technologii u dzieci poniżej trzeciego roku życia. Doświadczenie zawodowe oraz wiedza autorytetów naukowych pokazały mi, jak drastyczne dla rozwoju mowy mogą być skutki nadmiernego z nich korzystania w wieku wczesnodziecięcym. Według mnie terapia logopedyczna nie może być oderwana od rzeczywistości w jakiej znajduje się dziecko a rolą terapeuty jest rozbudzenie jego intencji komunikacyjnej.

 

TAMARA LORANC

Tamara Loranc – z wykształcenia filolog polski, logopeda oraz terapeuta ręki. Z zamiłowania psycholog, dekorator, elektryk, oraganizator oraz logistyk. Często powtarza, że w “w teorii jest dobra a w praktyce jest matką”. Tym samym stara się proponować rozwiązania dostosowane do wspołczesnych rodzin.
Uważa, że to jak dziecko mówi lub nie mówi, to wynik wielu czynników. Większość z nich udaje się “okiełznać” w terapi, gdyż relacja + edukacja = skuteczna terapia.
Bardzo mocno wierzy w intuicję rodziców i na to szczególnie zwraca uwagę w swojej pracy.
Kursy i szkolenia:
Porozmawiajmy o afazji dziecięcej. Dziecko i uczeń z afazją,
Kinesiology Taping w logopedii,
Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia.

 

PAULINA DUC

Kursy i szkolenia:

Terapia dzieci z autyzmem,
Lamdacyzm i głoski wargowo-zębowe,
Diagnoza i terapia logopedyczna,
Rynolalia, diagnoza i terapia logopedyczna,
Diagnoza opóźnionego rozwoju mowy,
Znaczenie pionizacji języka w logopedii,
Seplenienie boczne,
Szereg syczący, diagnoza i terapia logopedyczna,
Sposoby na głoski dziąsłowe,
Terapia miofunkcjonalna w praktyce,
Masaż logopedyczny,
Masaż logopedyczny dziecka od podstaw.

 

PSYCHOLOG

MARZENA STODOLAK

Marzena Stodolak – psycholog, pedagog, oligofrenopedagog – ukończyła III – letni kurs psychoterapii psychodynamicznej, studium psychoterapii dzieci i młodzieży oraz studium psychoterapii par w Katowickim Instytucie Psychoterapii.

„Zajmuję się diagnostyką wczesnych zaburzeń rozwojowych w okresie niemowlęcym i wczesnego dzieciństwa, uzupełniając je o niezwykle ważny kontekst relacji rodzic – dziecko. Pracuję głównie z dziećmi i młodzieżą o różnych typach zaburzeń emocjonalnych (zaburzenia lękowe, depresje, zaburzenia specyficzne dla okresu dojrzewania) oraz z rodzicami i dziećmi z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi ( autyzm i Zespół Aspergera)”

Marzena prowadzi również terapię indywidualną osób dorosłych oraz terapię par. Korzysta przy tym przede wszystkim z perspektywy psychoterapii ericksonowskiej, psychodynamicznej oraz poznawczej.

Stale podnosi swoje kwalifikacje uczestnicząc w szkoleniach, kongresach oraz konferencjach.

 

NEUROLOG DZIECIĘCY

AGNIESZKA TOKARSKA

„Urodziłam się i do 2009 roku mieszkałam w Żywcu, w 2010 r. ukończyłam studia medyczne na Wydziale Lekarskim Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach i rok później rozpoczęłam specjalizację z pediatrii na Oddziale Pediatrii, Endokrynologii i Diabetologii Dziecięcej, a później Oddziale Pediatrii i Endokrynologii Dziecięcej z Pododdziałem Zaburzeń Rozwoju Płci w Górnośląskim Centrum Zdrowia Dziecka w Katowicach, w 2019 roku uzyskałam tytuł specjalisty pediatry, od 2019 roku jestem pracownikiem na stanowisku starszego asystenta Oddziału Pediatrii i Neurologii Wieku Rozwojowego Górnośląskiego Centrum Zdrowia Dziecka w Katowicach, gdzie od w 2020 roku rozpoczęłam specjalizację z neurologii dziecięcej. Od zawsze w centrum moich zainteresowań są dzieci nie tylko jako wybór drogi zawodowej, ale jako mama trójki pociech. Na inne pasje jak np. podróże, dobra książka czy film nie zawsze starcza czasu, ale w życiu trzeba stawiać na priorytety dlatego zawsze powtarzam sobie za Januszem Korczakiem że “Kiedy śmieje się dziecko śmieje się cały Świat .”